موزه دیدنی روسی در سنت پترزبورگ
نوشته شده توسط : نیکی

در مجموع موزه دولتی روسیه در سنت پترزبورگ 400 هزار اثر زیبا و جذاب را به نمایش گذاشته که دیدن آن ها برای گردشگران تور سنت پترزبورگ جالب خواهد بود . همانگونه که بیان شد این موزه به هنر روسی اختصاص یافته و آثار موجود در آن مربوط به تمام مکاتب اصلی هنر روسی از قرن دهم تا بیست و یکم می باشد . در واقع موزه روسی سنت پترزبورگ یک کلکسیون و گنجینه ارزشمند از آثار هنری ، فرهنگی و آموزشی می باشد .

موزه دولتی روسی در سنت پترزبورگ

آثار موجود در موزه روسی سنت پترزبورگ روسیه

موزه روسی یکی از معروف ترین و برترین موزه های سنت پترزبورگ است که در مرکز تاریخی این شهر واقع شده است . در این موزه 400 هزار اثر ارزشمند به نمایش در آمده که از جمله آن ها می توان به صنایع دستی سنتی سرزمین تزارها ، نقاشی های قدیمی روسی ، تابلوهای نقاشی در سبک های مختلف ، مجسمه ها ، طراحی ها ، آثار چاپی ، نسخه های کپی شده از نقاشی های دیواری ، تمثال هایی از حضرت عیسی و حضرت مریم و ... اشاره نمود . با اینکه تمامی بخش ها و آثار موجود در این موزه ارزشمند می باشند اما به گردشگران عزیز تور سنت پترزبورگ توصیه می گردد مجموعه آثار باستانی کهن روسیه را از دست ندهند . این کلکسیون به تنهایی بیش از 18 هزار اثر دارد .

موزه های دیدنی سن پترزبورپ

نمایشگاه های موزه دولتی روسی در سنت پترزبورگ

امروزه نمایشگاه اصلی موزه دولتی روسی Russian Museum St. Petersburg در کاخ میخایلوفسکی و بنویس وینگ که قسمتی از مجموعه کاخ های این موزه هستند برپا شده است . موزه روسی در حال حاضر در چندین ساختمان پراکنده شده که کاخ مرمر ، کاخ استرانگانوف ، قلعه میخایلوفسکی ، سامر گاردن ، کاخ تابستانی پیتر اول و باغ میخایلوفسکی از جمله املاک تحت تملک این موزه هستند . در مجموعه این املاک بیش از 30 هکتار وسعت دارند . 

موزه Russian سنت پترزبورگ

قیمت بلیط موزه روسی سنت پترزبورگ

همانگونه که در بالا بیان شد نمایشگاه های این موزه در ساختمان های مختلف برپا شده که علاقه مندان برای بازدید از هر کدام از این نمایشگاه ها باید بلیط تهیه کنند . قیمت بلیط برای نمایشگاه های مختلف این موزه به شرخ زیر می باشد :

  • نمایشگاه اصلی در کاخ میخایلوفسکی و بنویس وینگ : برای بزرگسالان 450 روبل و برای دانش آموزان 200 روبل
  • کاخ مرمر ، کاخ استرانگانوف و قلعه St Michael's : برای بزرگسالان 300 روبل و برای دانش آموزان 150 روبل
  • کاخ تابستانی پتر اول : برای بزرگسالان 200 روبل و برای دانش آموزان 100 روبل
آدرس موزه روسی سنت پترزبورگ

 




:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری روسیه , جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: